Det var ingen som lyssnade

Kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar.
Vänner för alltid, men det kommer kännas sjukt för båda.
Plåga mig att vi inte kommer sova hos varandra.
Nu går vi skilda vägar, även fast vi lovade varandra,
att det skulle vara du och jag förevigt.
Men utan dig bredvid mig kommer livet sakna mening, jag saknar medvind,
när fan ska det vända?
Ska sluta hoppas för det kommer aldrig hända.
Tag dig i kragen, håll dig vaken på dagen för allting går vidare
men saknar skaver.
Ingenting bli bättre av att bara gräva ner sig, kommer alltid
bli varm i hela kroppen när jag ser dig.
Tack för alla fina minnen som vi delar.
Känner rädslan för skillnaden att leva.
Spelar ingen roll nu om det är du och jag, för bara
du är lycklig kommer livet sluta bra!

Nu blir det till att klara sig själv och nöja mig med att
bara vara din vän.
För allting dog medans lögnerna viskade ärliga ord, men
det var inge som lyssnade.

Nu blir det till att klara sig själv och nöja mig med att
bara vara din vän.
För allting dog medans lögnerna viskade ärliga ord, men
det var inge som lyssnade.

Är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan.
Jag läntar redan ditt och resan ska bli ganska slitsam.
Har alldrig älskat någon så mycket som jag älskade dig.
You took my breath away och jag jag vill aldrig hämta det.
Men försöker vara lycklig idag för dörren är ju stängd och 
du har nyckeln tillbaks... iallafall ett tag,
men jag måste gå vidare. Men inte idag, men vill få stopp
på mitt lidande.
Minns den gången vi åkte ut på Toppnäset, handuken på marken
och vi älskade i långräset.
Sen på natten under sjärnorna och en bäcksvart himmel, båten
ut på sjön med massa ljus, det är dom bästa minnena.
Hellre ledsen med dig en glad utan dig, men spelar det någon
roll när sagan bara slutade?
Det var för oss solen sken och gick upp på morgonen för
kärlekens skull!

Nu blir det till att klara sig själv och nöja mig med att
bara vara din vän.
För allting dog medans lögnerna viskade ärliga ord, men
det var inge som lyssnade.

Nu blir det till att klara sig själv och nöja mig med att
bara vara din vän.
För allting dog medans lögnerna viskade ärliga ord, men
det var inge som lyssnade.
 
Kanske var det bara bra det som hände. 
Och  vad som en hände, så var du min ängel.
kom till jorden för att ta mig från min depression,
det här är ingenting i mängen jag klätt med ord.
Du i mitt hjärta för alltid... Och jag hoppas vi bara var tankspridd.
För ingen av oss ville ju igentligen det här och jag vill 
ju alltid vara din vänner, fast stämningen finns där.
Slut på ord nu, men skriver lite till.
Kan bara hoppas på att ödet för oss samman vill leva med
dig och få se döden tillsammans.
Men vi får se vad framtiden kan bjuda på.
Du och jag åt skillda håll, kan inte bara sluta så!
Så jag lever livet och slutar lipa nu, för du och jag, har ett band
som aldrig kommer slitar ut!

Nu blir det till att klara sig själv och nöja mig med att
bara vara din vän.
För allting dog medans lögnerna viskade ärliga ord, men
det var inge som lyssnade.

Nu blir det till att klara sig själv och nöja mig med att
bara vara din vän.
För allting dog medans lögnerna viskade ärliga ord, men
det var inge som lyssnade.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0