Falsk som du

Jag har börjat inse hur jävla falsk du är
Ja lögn efter lögn, vet du ens vad det innebär?
du vill vara vän men tror du jag klarar det
Det är INTE mitt fel att det blev som det blev
Du trackar ner på mig, tror du jag pallar allt du säger
Du satte mig på botten, tröck ner mig med skämten
Jag fuckar dina ord men vill inte vara som du
Att du inte skäms! efter allt du ställt till med nu
Du frågar hela tiden är det bra o så med dig
Vad vill du jag ska svara, snälla kan du sluta nej!
Du frågar hela tiden ignorerar bara de
Vill inte ha nått med dig att göra
snälla sluta okej!
En fask vän som du det är ingen värd att ha
Jag trodde du var äkta efter allt som du sa
Du sa du var äkta litade alltid på dig
Men saningen kom fram
Du är inte en äkta vän

Du är så jävla falsk

Och att jag kalla dig för en äkta vän
Jag ångrar mig som fan
Du liksom gjorde samma misstag
om och om och om igen

Seriöst..Sluta ljug med mera för mig tror du jag pallar allt elr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0