Min dag med Fanny:D

Hej alla bloggläsare!
Idag så följde Fanny med mig till mitt nya hus i Sköllersta vid Wrana Säteri :)
Där så fixade vi lite i rummet sen så gick vi en runda runt hela gården och kollade och vi gick även till stallet och kollade in och där hade dom gjort hela stallet till en lösdrift för deras två varmblods travare.
Sen så cyklade vi till peter och borstade lite på avon och fixade hans stall så det vart snyggt och fint:)
Sedan efter det så cyklade vi hem till huset och bytte om och fortsatte att fixa i mitt rum!
Sedan så kom pappa och lämnade en massa saker i huset och hämtade mig och Fanny......
Nu är vi hemma i lägenheten igen :)
hejdå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0