Vart stallet idag en stund:D

Hej alla bloggläsare!
Idag så åkte jag till stallet en stund.
När jag kom till stallet så sa peter att dom som där sennast gjorde bara klart stallet halvt.
Det hade lämnat skottkäran, högrepar, spadar, vatten hinkar, träns och dom hade bara mockat en halv box så jag gjordeklart allt i stallet. Peter vart vällfigt arg på de som bara lämnade stallet så där so om någon av er vet att ni lämade stallet så hos peter sennast så vill vi gäran att det INTE görs om.
När jag hade gjort klart allt i stallet så tog jag in avon och fixade henne, sadlade o så.
Sen så red jag till jogging rundan vid sköllersta fotbollsplan. Hon fick bra med motion a att rida där då det är väldig bra äg och det finns uppförs backar och nedförs backar sen så är den även ca3-5km och det är ganska lagom för avon då hon kommer få bra kondtioon av att rida där några gånger i månaden sen. Men när jag nästan va typ hemma hos peter igen när ja red avon så möte jag peter och han sa att jag red bra och fick avon att gå väldigt bra:) Sen så eftersom han känner min farsa med mera så kommer jag rida och hjälpa till där ganska mycket sen även kanske provrida dolly någon gång:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0